Αρχική > Οργανωμένη Διαφθορά, Οικονομία - Κρίση > Κίσινγκερ 1983: Η Ελλάδα και η Κύπρος θα μαστίζονται απο δρομολογημένη οικονομική κρίση….!

Κίσινγκερ 1983: Η Ελλάδα και η Κύπρος θα μαστίζονται απο δρομολογημένη οικονομική κρίση….!

Απόρρητη έκθεση της Μοσαντ από ιδιωτική συνομιλία του Χένρυ Κίσινγκερ σε εκπροσώπους της γερμανικών εβραϊκών συναγωγών, κατά την επίσημη επίσκεψη του στη Γερμανία (1983)

Μετάφραση από το αγγλικό κείμενο (το πρωτότυπο ακολουθεί)

“Στις αρχές του 21ου αιώνα το Ισραήλ πρέπει να ελέγχει όλα τα ενεργειακά κοιτάσματα της Αν. Μεσογείου.

Από τους συνδικαιούχους μόνο με την Τουρκία πρέπει να διαπραγματευτεί και στην ανάγκη να παραχωρήσει ένα μέρος.

Οι Αραβικές χώρες της Μέσης Ανατολής θα είναι απασχολημένες σε εμφύλιες συρράξεις.

Η Ελλάδα και η Κύπρος θα μαστίζονται από δρομολογημένη οικονομική κρίση.

Η μόνη παρηγοριά για τους Ελληνες ίσως να είναι η δικαίωση τους για την αποπληρωμή των Γερμανικών αποζημιώσεων από το β΄ παγκόσμιο πόλεμο.

Σε αυτή τη δικαστική διεκδίκηση τους πρέπει να τους στηρίξουμε, για να τρωθεί η οικονομική επανάκαμψη και το γόητρο της, πάντοτε επικίνδυνης για μας, Γερμανίας”

Απόρρητη έκθεση της Μοσαντ από ιδιωτική συνομιλία του Χένρυ Κισινγκερ σε εκπροσώπους της γερμανικών εβραϊκών συναγωγών, κατά την επίσημη επίσκεψη του στη Γερμανία (1983)

Το πρωτότυπο κείμενο

At the beginning of the 21st century, Israel must succeed in the integral control of the energy deposits, which exist in the maritime area of the East Mediterranean. Concerning the future exploiters, Israel should negotiate only with Turkey and, if circumstances make it necessary, yield to Turkey parts of the deposits. Arab nations in the Middle East will be locked on the vicious circle of civil wars. Greece and Cyprus, will be confronted with directed economic crisis. The only consolation for the Greek people might be receiving the long over due WWII German compensations. In this demanding judiciary struggle, Greece deserve our full support, in order to make vulnerable the ever dangerous for us German prestige, and its economic, future reconstruction.
(CONFIDENTIAL ESSAY, GERMANY, 1983)

Η πρώτη ένεση έγινε με το ΜΝΗΜΟΝΙΟ για να μας κοιμήσει πριν από την μεγάλη εγχείρηση….

Ακόμα πιστεύετε πως είναι τυχαία όλα αυτά που βιώνουμε;

ΛΟΓΙΟΣ ΕΡΜΗΣ
πηγή
  1. 12/05/2015 στο 23:18

    Έλεος. Μπορεί η μοσάντ να καίει και αυτή το δικό της κάρβουνο, αλλά δεν θα έδινε καμία απόρρητη έκθεσή της στον λόγιο ερμή για να την βρει εκεί ο κ. Μπ. Με άλλα λόγια, και έτσι να είναι τα πράγματα, φτιαγμένα από Κίσιντζερ, το άρθρο αυτό εξευτελίζει αυτή την πιθανότητα με τον τρόπο που τα παρουσιάζει.

    Η προέλευση τέτοιων σαβουρο-ειδήσεων είναι συνηθως από κύκλους που ελέγχει ο ίδιος ο Κίσιντζερ, οι οποίοι φτιάχνουν την τεχνητή αντιπολίτευση προς αυτόν. Εύκολα μπορεί να εξευτελιστεί η αντιπολίτευση αυτή διότι μιλάμε για καραγκιοζισμούς του κοπανιστού αέρους. Σοβαρές μελέτες για το ποιός είναι ο Κίσιντζερ και το τι έκανε και κάνει δεν βλέπουμε πουθενά εδώ και πολλά χρόνια. Οι σοβαρές μελέτες για τον Κίσιντζερ υπάρχουν, αλλά καμία τους δεν αναδημοσιεύουν τα δήθεν πατριωτικά και άλλα ιστολόγια.

  2. 13/05/2015 στο 07:24

    http://www.onalert.gr/stories/ta-arxeia-tou-kisinger-gia-tin-dixotomisi-tis-kyprou/39164

    Aθώα περιστερά κι ο φίλος σου ο Κίσινγκερ, μόνο που ποτέ δεν μπόρεσε να κάνει το τέλειο έγκλημα κι άφηνε παντού ίχνη…Αλλά εσύ, μην δεις κακοποιό στοιχείο αμέσως να το υπερασπιστείς, τι να σου πω με εκπλήσεις για ακόμα μια φορά

  3. Ιωάννης ο Αριστερόχειρας
    13/05/2015 στο 10:37

    Kαι στο παρακάτω λινκ η ….δήλωση Κίσινγκερ για τους Έλληνες!

    Ο μύθος για τη δήλωση Κίσινγκερ

  4. 13/05/2015 στο 22:18

    Αγγελική, για μια ακόμα φορά θεωρώ ότι χάνω τον καιρό μου.
    Είμαι ο πρώτος ο οποίος παρουσίασε σοβαρά στοιχεία μέσα από ιστολόγιο του Κρεμλίνου και τις ζωντανές αυθεντικές ομιλίες του Κίσιντζερ, για το ότι ο Κίσιντζερ έχει τη στενότερη δυνατόν σχέση φιλίας και συνεργασίας με τον Πούτιν.
    Συστηματικά, τέτοια στοιχεία τα πνίγουν τα ψευδολόγια, και βγάζουν αντί αυτού ειδήσεις πλαστές περι του Κίσιντζερ. Ο Κίσιντζερ είναι παράνομος και καταζητούμενος, με διεθνή εντάλματα σε βάρος του. Όλοι όμως κάνουν τις πάπιες ή τις κότες, και αντι αυτού, με τις πλαστές ειδήσεις, στηρίζουν στην ουσία τον Κίσιντζερ, δίνοντάς του το πλεονέκτημα να παρουσιάζει ότι ο ίδιος είναι θύμα πλαστών αναφορών. Με άλλα λόγια, κάθε πλαστή επίθεση ενάντια στον Κίσιντζερ, είναι νομική στήριξη προς τον Κίσιντζερ. Χιλιάδες είναι τα φυτά που αναπαράγουν και τις πλαστές του δηλώσεις περι Ελλήνων, πράγματα που δεν είπε.
    Ο Κίσισντζερ έχει κάνει πολύ χειρότερα, για τα οποία πολλοί το βουλώνουν.

    Ενώ άτομα σαν εσένα στην ουσία στηρίζουν με τις πλαστογραφίες τον Κίσιντζερ, πάλι άτομα σαν εσένα είναι έτοιμα να βγάλουν πόρισμα για άτομα σαν εμένα. Νοιώθω σαν να ζω στο Μεσαίωνα.

    Ενώ εσύ, με την αφέλειά σου, στηρίζεις στην ουσία τον Κίσιντζερ, εγώ είμαι φίλος του; Βρίσκουν ηλιθίους και τα κάνουν αγαπητή μου, αυτό έχω να πω. Αν ο κόσμος είχε λίγο μυαλό και αξιορέπεια, κανένας Κίσιντζερ δεν θα καθοδηγούσε τον Πούτιν, χωρίς να το έχει πάρει κανείς χαμπάρι. Υπήρξα ο πρώτος που το είπε, και τώρα, μετά από χρόνια, αρχίζουν και άλλοι. Καληνύχτα μια φορά ακόμα.

  5. 13/05/2015 στο 22:45

    Γιώργο κι εγώ νομίζω πως χάνω τον καιρό μου αφού μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε. Το πρόβλημά μας είναι αν ο Κίσινγκερ είναι σύμβουλος του Πούτιν ή του Ομπάμα ; Το σίγουρο είναι ότι είναι ένας απο τους ενορχηστρωτές της παγκόσμιας κυβέρνησης και δεν είναι κανένα αγγελούδι για να τον συμπαθώ. Πως λοιπόν στηρίζω εγώ τον Κίσινγκερ , όταν τον καταγγέλλω; πας καλά ή χάνεις λάδια κι εσύ

  6. Ιωάννης ο Αριστερόχειρας
    14/05/2015 στο 11:09

    Αγγελική ο Κίσινγκερ είναι ένας στυγνός συμφεροντολόγος και εγκληματίας θα ‘λεγα και φυσικά με πιό βρώμικη ψυχή ακόμη και από τον εθνικό μας χαραμοφάη τον Μπόμπολα.Δεν είναι τυχαίο που ΔΕΝ τολμά να πατήσει το πόδι του στην Ελλάδα από το 1974, μιά και κάτι τέτοιο θα ήταν παρανοικό, αφού πάρα πολλοί είναι αυτοί που τον θέλουν νεκρό..

    Από την άλλη όμως, με το να αναπαράγουμε παραπληροφόρηση σχετικά ΚΑΙ με τον κατά τα άλλα υπάνθρωπο αυτό, τον αθωώνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε γιατί του δίνουμε λαβές να μας αποδομεί …Επίσης ούτε ο Πούτιν μου φαίνεται άνθρωπος εμπιστοσύνης!

  7. Ιωάννης ο Αριστερόχειρας
    14/05/2015 στο 11:11

    Άσε που θα συλληφθεί άπαξ και τολμήσει επίσκεψη στην Ελλάδα..

  8. 14/05/2015 στο 12:10

    Να μου κάνετε μια λίστα με ότι δεν θέλετε να βάζω και με ποιούς δεν πρέπει να ασχολούμαι.. Ιωάννη φοβάμαι ότι ούτε κι εσύ πας καλά, φοβάται ο Κίσινγκερ να ρθει στην Ελλάδα γιατί θα συλληφθεί ; χαχα να σαι καλά με έκανες και γέλασα.
    Δεν σου πέρασε απ το νού ούτε εσένα ούτε του Γιώργου, ότι σκοπός της ανάρτησης ήταν να φανεί ότι κάποιοι σαν τον Κίσινγκερ μαγειρεύουν τα σχέδια και φέρνουν το αποτέλεσμα που επιθυμούν και την λέτε σε μένα;
    Και καλά ο Γιώργος το κάνει συστηματικά κι απο παλιά, το συνήθισα γιατί ξέρω ότι κατά βάθος είναι θαυμαστής μου !! αλλά κι εσύ ;

  9. 14/05/2015 στο 22:32

    Όταν αναρτάς πλαστές ειδήσεις και λασπολογίες, κάτι που κάνει όλο και συχνότερα πάλι, δεν είμαι θαυμαστής σου. Με πιάνει κατάθλιψη διότι αυτά τα χρόνια παρατηρήσεων πήγαν τσάμπα.

    Στην Ελλάδα ο Κίσιντζερ δεν είναι νομικά καταζητούμενος, είναι όμως στην Κύπρο και σε πολλές άλλες χώρες. Ήταν λάθος της χώρας μας επι Παπαδόπουλου να μην κάνουμε ότι ήθελε ο Κίσιντζερ τότε, κάτι πολύ απλό. Ακόμα πληρώνουμε τις λάθος κινήσεις μας.

  10. Ιωάννης ο Αριστερόχειρας
    15/05/2015 στο 01:03

    Βρε Αγγελική σίγουρα θα ήξερε ο Κίσινγκερ το σχέδιο πτώχευσης και καταστροφής της Ελλάδος που είχε συμφωνηθεί χρόνια πριν το 1983 φυσικά, αλλά δεν νομίζω να ήταν και τόσο χαζός ένας τέτοιος παμπόνηρος , έξυπνος,ικανότατος αλλα και στυγνός διπλωμάτης να άφηνε να διαρεύσουν τέτοιες δηλώσεις του προς τα έξω!Εδώ έχουμε να κάνουμε με Εβραίους και Αμερικανούς που δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουν να λάβει δημοσιότητα κάτι το απόρρητο, αν πραγματικά δεν το θέλουν οι ίδιοι….

    Το άρθρο να ξέρεις ζέχνει προβοκάτσια είναι καταφανές!!

    Την δήθεν δήλώση πριν το 2009 του πρώην Αυστραλού πρωθυπουργού, Kevin Rudd τις θυμάσαι ??E κάτι χρόνια αργότερα η ίδια ακριβώς δήλωση αποδοθήκε στην νέα πρωθυπουργό της Αυστραλίας την Julia Gillard το 2012 και το κακό είναι ότι ακόμη υπάρχουν στο διαδίκτυο κάτι φανατικοί ,κυρίως χρυσαυγίτες, που δεν θέλουν με τίποτε να δεχτούν ότι η Julia Gillard δεν προέβη σε αυτή την δήλωση…

    Τις προάλλες οι Τούρκοι έκαναν εργασίες ανακαίνισης της Αγίας Σοφιάς της Κωνσταντινοπόλεως όπου και αποκαλύφθηκαν κάποιες εικόνες που ήσαν ασβεστωμένες, νομίζω το 2012, και αμέσως εμφανίστηκαν εδώ στην Ελλάδα συμπολίτες μας, που το γεγονός αυτό αμέσως το συνέδεσαν με προφητεία του Αγιορείτη και προσφάτως αγιοποιημένου Γέροντα Παισίου…..

    Πραγματικά δεν είναι στις προθέσεις μου να σε προσβάλω και λυπάμαι που σε έθιξα χωρίς φυσικά να το θέλω, αλλά έχω ένα …ελάττωμα!Το θάρρος της γνώμης μου….

  11. 15/05/2015 στο 08:12

    Ωρε τι μου λέτε ;
    Ευθύνομαι δηλ. που η κοινή γνώμη έχει αν έχει, παραπληροφορηθεί κι έχουν ψαλιδιστεί τα φτερά αυτού του Αγγέλου ;
    Οτι δεν υπάρχουν απτές αποδείξεις για τις υποτειθέμενες δηλώσεις, δεν σημαίνει ότι εμείς δεν βιώνουμε ανατρεπτικές αλλαγές κι όσο πάμε και γινόμαστε υποτακτικότεροι των υποτακτικτών . Αλλωστε ποιός κλέβει και μαρτυράει κι επιπλέον δεν πιστεύω στο τέλειο έγκλημα και στο θέμα της Κύπρου έχει αφήσει ΤΑ ΙΧΝΗ. Εσείς τι λέτε; είναι λογικό να τον συνέφερε να υπάρχουν ;
    Πραγματικά Ιωάννη δεν με προσβάλεις κι ούτε με θίγεις, διάλογο κάνουμε κι εγώ με το θάρρος της γνώμης μου πιστεύω ότι ο τύπος τα έχει ξεστομίσει τα λόγια και τα πίστευε κι όλας. Οσο για τον Γιώργο είναι γνωστός παρατηρησάκιας, έχει μοναδικό ταλέντο σε αυτό,όποιος δεν συμφωνεί μαζί του κι έχει διαφορετική άποψη είναι λασπολόγος,πληρωμένος κι εγκάθετος.
    Μια καλή μέρα και στους δύό σας

  12. Ιωάννης ο Αριστερόχειρας
    15/05/2015 στο 16:07

    Και εμένα μία φορά ο Γιώργης Aγγελική με προσέβαλε άσχημα μία φορά!!Με είπε χρυσαυγίτη, αλλά λέω να μην του κρατήσω κακία τελικά!! 😛
    Ένα άσμα από ‘μενα!

  13. 15/05/2015 στο 20:14

    O Γιώργος έχει το σύνδρομο του πάπα, θεωρεί ότι είναι αλάθητος κι επιπλέον δεν γνωρίζει τι σημαίνει αυτοκριτική. Εννοείται οτι κι εγώ δεν του κρατάω κακία για όσα μου χει καταλογίσει, γιατί είμαι υπεράνω!! Αλλωστε είμαστε μεγάλα παιδιά πια για να κρατάμε κακίες για τις διαφορετικές θέσεις κι απόψεις που εκφράζουμε,είμαστε ελεύθεροι και νοήμονες για να μαθαίνουμε πράγματα ο ένας απ τον άλλον κι εγώ πάντα θα μαθαίνω. Ευχαριστώ για το άσμα !

  14. 16/05/2015 στο 15:50

    Αγγελική, κάνεις συχνά αναρτήσεις που περιέχουν ψεύτικες ειδήσεις και παραπληροφόρηση. Δεν είναι τυχαία η κατάντια μας. Είναι αποτέλεσμα συστηματικής και πολυχρόνιας πλύσης εγκεφάλου και προπαγάνδας.

    Χωρίς να έχεις κάνει καμία κριτική σε όσα έχω γράψει και αναρτήσει κατα καιρούς, πως με λες αλάθητο πάπα; Γιατί δεν μου λες τι νομίζεις ότι έκανα λάθος;

    Εσένα πρώην πισμεικερ και τώρα αριστερόχειρ, πότε σε είπα χρυσαυγίτη; Μήπως σε είπα βαλτό πολυχρωμίτη; Αν ο Χρήστος γνωρίζει ποιός είσαι και ότι δεν έχεις καμία εντολή να τον κουρδίζεις και να τον τραβάς σε αψιμαχίες με τα χρυσά φυτά και ότι άλλα βαλτά φρούτα, τότε έκανα λάθος και δεν είσαι πολυχρωμίτης.

    Αυτό που είδα είναι να τον προσκαλείς σε αντιμαχίες με φανατικούς που βρίζουν ασύστολα.

  15. 16/05/2015 στο 16:01

    Επίσης Αγγελική, έχε υπόψη σου ότι το ιστολόγιο εξευτελίζετε με αφορμή την αναπαραγωγή σαβουροθεμάτων όπως αυτό, και ότι γίνετε περίγελος σε αναρτήσεις που κάνουν άλλοι σε άλλα ιστολόγια.

  16. 16/05/2015 στο 19:20

    Μπα σε καλό σου ευλογημένε μου, πόσες φορές θα μου το πεις ότι δεν είμαι καλή και πόσες φορές θα με κατηγορείς ακόμα, δεν βαρέθηκες;
    Εντάξει αναλαμβάνω τις ευθύνες μου, έχω αποτύχει στις αναρτήσεις που βάζω, άντε τελείωνε τις δουλειές σου να αναλάβεις εσύ για να μην γελάνε μαζί μου σε άλλα ιστολόγια. Αλλη δουλειά δεν έχουν κι αυτοί με τις δικές μου αναρτήσεις γελάνε, μπράβο μου που δίνω τόση χαρά σε άλλα ιστολόγια

  17. 16/05/2015 στο 21:32

    Δεν υπάρχει περίπτωση να τελειώσω τις εργασίες μου μέσα στα ερχόμενα 40 έτη. Μετά βλέπουμε. Πάντως ελπίζω σε μερικές μέρες να μπορέσω μέσα σε μερικές ώρες να φέρω πολλά και σοβαρά θέματα.

    Δεν απασχολεί τον κόσμο ποιός κάνει αναρτήσεις. Κάποιος κόσμος απλά γελάει με τις αρλούμπες που βλέπει σε συνδέσμους που παραπέμπουν εδώ.

  18. 17/05/2015 στο 17:38

    Δηλ.τα επόμενα 40 χρόνια θα με κατηγορείς για τις αναρτήσεις μου;
    Οπως βλέπεις εγώ κι ο Χρήστος το έχουμε πάρει εργολαβία το ιστολόγιο κι αν εγώ βάζω αρλούμπες και κάνω κάποιους να γελάνε, πρέπει να σου πω πως είναι πολύ σημαντικό να μπορεί κάποιος να γελάει στην Ελλάδα σήμερα,συνεπώς επιτελώ παραπάνω έργο !

    Φέρε κι εσύ τις δικές σου αρλούμπες, αναρτήσεις ήθελα να πω και θα σε κρίνουμε κι εσένα

  19. 18/05/2015 στο 13:03

    Όταν ειχα χρόνο και έκανα πολλές αναρτήσεις, δεν μπήκες στον κόπο να με βοηθήσεις να δω τα λάθη μου. Το μεγαλύτερο κέρδος από το διάλογο είναι το μαθαίνει κανείς τον εαυτό του και να τον βελτιώνει. Όταν οι άλλοι δεν μας κάνουν καμία κριτική, μένουμε στο ίδιο στάσιμο επίπεδο.

    Μόνοι όσοι έχουν συναίσθηση του ότι δεν γνωρίζουν και ότι δεν είναι τίποτα στο πέρασμα του χρόνου, ίσως κάτι καταφέρουν να αφήσουν πίσω τους. Οι άλλοι απλά κάνουν τρύπες στο νερό.

  20. 18/05/2015 στο 18:33

    Μα δεν κάνεις λάθη εσύ αγαπητέ μου είσαι αλάθητος !! εγώ είμαι αυτή που κάνω τρύπες στο νερό και δεν έχω συναίσθηση ότι δεν γνωρίζω, απλά έχω κι εγώ άποψη για τα πράγματα κι εκεί είναι που έρχεσαι εσύ και θες να μου την αλλάξεις.
    Αλλες φορές συμφωνώ μαζί σου κι άλλες όχι, έτσι ο διάλογος πάντα βγαίνει σε καλό γιατί έχει ο καθένας την ευκαιρία όχι να δικαιωθεί για τις απόψεις του, αλλά να δει και μια άλλη άποψη κι από μια άλλη σκοπιά. Εγώ δεν φιλοδοξώ να αφήσω κάτι πίσω μου, θέλω μόνο να αλλάξουν κάπως τα πράγματα ώστε να έχουν οι περισσότεροι περισσότερες επιλογές κι ευκαιρίες στην σύντομη ζωή μας.
    Εκείνο που μετράει είναι ο τρόπος που ο καθένας μας ασκεί κριτική στον άλλον κι εσύ κατά καιρούς μας έχεις τσακίσει, αλλά όπως βλέπεις εγώ κι ο Χρήστος είμαστε εδώ με ότι αυτό σημαίνει και βασικά σημαίνει ότι είμαστε ανεξίκακοι .
    Περιμένουμε τις αναρτήσεις σου !

  21. Ιωάννης ο Αριστερόχειρας
    18/05/2015 στο 20:10

    Φίλε Γιώργο έχεις 100% λάθος για μένα και ειλικρινά μακάρι να έμενα κάπου κοντά σου ώστε να μπορούσα να σου το αποδείξω και στην πραγματικότητα.Πλέον να ξέρεις έχω ρίξει μαύρη πέτρα σε εκείνο το σκουπιδοσάιτ. Σκουπιδοσάιτ δυστυχώς μιά και επιτρέπουν εκεί σε συμπλεγματικούς χρυσαυγίτες και λοιπά «ζωντανά» υποκείμενα ακόμη και αριστερών πεποθήσεων , να αφήνουν ρυπαρογραφήματα , ύβρεις και αποτυχημένα (Ευτυχώς δηλαδή) σχόλια προπαγάνδας!!

    Με λύπη μου με απλά λόγια λέω ότι το εν λόγω ιστολόγιο έχει καιρό τώρα μετατραπεί σε ξεχαρμανιασμένο σκουπιδοτενεκέ ξεφορτώματος σεξουαλικών απωθυμένων, εκτόνωσης καφρίλας καθώς και λοιπών ζωώδων ενστίκτων!!

    Ο Χρήστος μόνο να χάσει έχει με το να συνεχίσει του σχολιασμούς εκεί κατά την γνώμη μου!!
    Φυσικά ΔΕΝ πρόκειται να αποκαλύψω το όνομα το ιστολογίου αυτού, αν και ξέρετε ποίο είναι, γιατί καραδοκούν κάποιοι ανεκδιήγητοι να κακόβουλα άτομα να αφήσουν πάλι την χολή τους εκεί εναντίον ΚΑΙ το «Μετώπου Όχι» ……

    ΥΓ
    Πρέπει να αλλάξω και αβατάρ, μην συγχίζω άλλο τους ……αρειανούς!! 😛

  22. Ιωάννης ο Αριστερόχειρας
    18/05/2015 στο 20:12

    Φυσικά ΔΕΝ πρόκειται να αποκαλύψω το όνομα το ιστολογίου αυτού, αν και ξέρετε ποίο είναι, γιατί καραδοκούν κάποιοι ανεκδιήγητοι ΚΑΙ κακόβουλα άτομα να αφήσουν πάλι την χολή τους εκεί, εναντίον ΚΑΙ τοΥ «Μετώπου Όχι» ……

  23. Βούλγαρης Χρήστος
    18/05/2015 στο 20:54

    Διαφωνούμε ή συμφωνούμε η Αγγελικούλα προσφέρει ΕΡΓΟ και για αυτό πρέπει να τυγχάνει του σεβασμού μας….Dixit!

  24. 18/05/2015 στο 21:29

    Να σαι καλά καλέ μου συνεργάτη Χρήστο, πάντα βρίσκεις έναν καλό λόγο για μένα, όμως κι ο Γιώργος κάνει ότι μπορεί για να μας έχει σε εγρήγορση. Ετσι παρότι κατά καιρούς μας έχει κάνει κρόσια τα νεύρα, εμείς το ιστολόγιο το στηρίζουμε και κάνουμε το ανθρώπινο για να έχουμε όσο το δυνατόν μια αντικειμενική ματιά στα πράγματα.Κι επειδή εσύ είσαι και αρκετά συνεπής, ελπίζω να είσαι και συνεπής και με τις εξωιστολογικές σου υποχρεώσεις και να μην πολυαναλώνεσαι σε σχόλια με άλλους που όπως λέει κι ο Ιωάννης απλά ξεχαρμανιάζουν.

  25. 18/05/2015 στο 21:36

    Ιωάννη σε προτιμώ ως πουλάκι τσίου και δεν ξέρω τι ακριβώς μπορεί να λένε τα κακόβουλα αυτά άτομα για το δικό μας ιστολόγιο. Οτι και να λένε αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι εδώ δεν ασχολούμαστε με κανέναν τους

  26. 19/05/2015 στο 16:50

    Ιωάννη, προσυπογράφω αυτά που λες. Δεν με απασχολεί τι λένε και τι κάνουν εκεί, αλλά η παραπομπή για την εδώ αρλούμπα στο φιλικό και καλό ιστολόγιο του Σαραντάκου.

    Όταν κάνω λάθος καλό είναι να το ακούω κ. Ιωάννη.

    Αγγελική, παρατήρησε τι λεω στο πρώτο σχόλιο, και πως απαντάς. Καλό νομίζω ότι θα είναι να διαβάζει ο καθένας με προσοχή ότι θέλει να αναρτήσει, πριν το αναρτήσει, ώστε να αποφεύγουμε τις αρλούμπες όσο είναι δυνατόν.

  27. 19/05/2015 στο 22:43

    Εντάξει αφεντικό ότι πεις, σου χαλάω εγώ χατήρι, που θα ξαναβρούμε τέτοιον ξερόλα δάσκαλο

  28. 21/05/2015 στο 04:01

    Ενώ η χώρα και η κοινωνία έχουν μεγάλη ανάγκη από το βρεθούν άνθρωποι ώστε να βάλουν το νερό στο αυλάκι, οι περισσότεροι από εμάς απλά τρυπάμε το νερό και μάλιστα θεωρούμε πως κάνουμε και κάτι ουσιαστικό.

    Δεν ξέρω αν έχεις δίκιο για το ότι είμαι αφεντικό και ξερόλας. Εσύ όμως δεν είσαι δάσκαλος, ούτε και μαθητής.

  29. 21/05/2015 στο 07:52

    Ούτε δάσκαλος θα γίνω μα ούτε και μαθητής κι αν θεωρείς ότι εξαρτάται απ τους πολίτες το να μπει το νερό στο αυλάκι είσαι πολύ γελασμένος. Εδώ και 5 χρόνια δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει και που θα καταλήξουμε,έτσι ένας νοήμων άνθρωπος το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να επιβιώνει στο σήμερα, αφού το αύριο είναι άγνωστο.
    Ετσι κάνει ο καθένας τις δικές του τρύπες στο νερό αφού η καθημερινότητα δεν μας δίνει πολλές επιλογές και μαθαίνουμε να ζούμε χωρίς μεγάλες προσδοκίες, ελπίζοντας να είμαστε τουλάχιστον καλά και να αντέχουμε την σκληρή πραγματικότητα.
    Ασφαλώς και δεν κάνουμε κάτι ουσιαστικό , απλά επιιβιώνουμε

  30. 21/05/2015 στο 17:08

    Αυτή η απλή ανώνυμη επιβίωση, σύμφωνα με τα Χριστιανικά ιδεώδη, είναι ηθική. Σύμφωνα όμως με κάποια αρχαιότερα ιδεώδη, είναι ανήθικη.

  31. 21/05/2015 στο 18:37

    δεν έχεις άδικο μόνο που εμείς αυτή την στάση ζωής δεν τον προσδιορίζουμε απο τα παραπάνω ιδεώδη αλλά από την ενστικτώδη ανάγκη επιβίωσης.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε