Αρχική > Πολιτική > Ο γιός της Καλογριάς

Ο γιός της Καλογριάς

απέραντο γαλάζιο

«Μου γράφεις ένα μπουϊρουτί (διαταγή), μου λες να προσκυνήσω κι εγώ πασά μου ρώτησα τον πούτσον μου τον ίδιον, κι αυτός μου απεκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν έλθεις κατ’επάνω, μου ευθύς να πολεμήσω»  

Αυτή η απόκριση, στοχάζομαι να υπερβαίνει, την του Λεωνίδα, προς τον Ξέρξη «Μολών Λαβέ» (τα όπλα δηλαδή).

-Γεώργιος Γαζής.

ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ Γ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΣΤΟΝ Θ.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ

12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1826

Δείτε την αρχική δημοσίευση 151 επιπλέον λέξεις

Κατηγορίες:Πολιτική
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

