Αρχική > Διεθνή - Γεοπολιτικά, Οργανωμένη Διαφθορά > Το ψέμα που ζούμε! Ένα από τα καλύτερα Αφυπνιστικά βίντεο που υπάρχουν και επιβάλλεται να δείτε

Το ψέμα που ζούμε! Ένα από τα καλύτερα Αφυπνιστικά βίντεο που υπάρχουν και επιβάλλεται να δείτε

Όπως είπαμε είναι ένα από τα καλύτερα βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Σκοπός του «παιχνιδιού» είναι να αφυπνιστεί αυτός που ΔΕΝ είναι αφυπνισμένος, γι’αυτό ζητάμε………

να προωθήσετε το βίντεο με όποιον τρόπο μπορείτε ώστε να βάλετε τον συνάνθρωπό σας, είτε αυτός είναι φίλος, είτε γνωστός, να σκεφτεί και να αναρωτηθεί σε τι κόσμο ζει και ποιος είναι ο ρόλος του.

awakeng

πηγή

  1. dyspistos
    15/03/2016 στο 12:18

    Είδα το βίντεο, καλογυρισμένο και φροντισμένο σαν εικόνα, αλλ΄όχι τόσο σαν τρόπος σκέψης.
    Μου έδωσε την εντύπωση μιας μηδενιστικής θεώρησης πολλών πραγμάτων.
    Π.χ. κάθε μέρα που ξυπνώ ασφαλώς και κάνω ντους, πλένω τα δόντια και το πρόσωπό μου, ντύνομαι και βγάζω τον σκύλο μου βόλτα.
    Δηλαδή, κάνω τα ίδια πράγματα με χθες ή προχθές.

    Και παρ΄όλο ότι επαναλαμβάνω κάποιες ενέργειες κάθε μέρα νιώθω διαφορετικά είτε γιατί ο καιρός είναι διαφορετικός είτε γιατί βλέπω λουλουδάκια ν΄ανθίζουν στις γλάστρες μου είτε για την κα Ιωάννα που παραμονεύει να περάσουμε με τον σκυλάκο , ν΄ανταλλάξουμε κουβεντούλες και βάσανα ή χαρές.

    Καμμιά ημέρα δεν είναι ίδια με τις άλλες. Και κάθε ημέρα, διαπιστώνοντας ότι είμαι υγιής, ότι δεν πεινώ κι ότι έχω ένα κουκλίστικο διαμερισματάκι πάνω από το κεφάλι μου, νιώθω ένα κύμα χαράς να πλημμυρίζει τα στήθη μου. Κι ευχαριστώ τον Υψιστο.
    Δεν θα είμουν το ίδιο ευτυχής αν είχα μια τζάγκουαρ κι ένα σαλε κλπ., γιατί τότε δεν θα είχα εκπαιδευτεί στην τέχνη του να χαίρεσαι την απλή, άκακη, ειρηνική ζωή σου.

    Κάπως έτσι βλέπω και τα λοιπά θέματα που θίγονται στο βίντεο, η δουλειά π.χ. υπήρξε πάντοτε πηγή δημιουργίας για μένα κι όχι βάρος κι αγγαρεία.
    Επιβεβαίωνα την αυτοεκτίμησή μου μέσω των επιδόσεών μου στην εργασία μου. Κι αν «τάχω καλά» με τον εαυτό μου το οφείλω στο ότι είχα την εξαιρετική τύχη να έχω δουλειά και να δουλεύω σκληρά, κερδίζοντας έντιμα τα προς το ζήν.

  2. 15/03/2016 στο 14:15

    Αυτό που μας περιγράφεις δεν αντανακλά την ζωή όλων, υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους δίνονται πολλές ευκαιρίες και στερούνται ακόμα και τα βασικά αγαθά ή που κάνουν μια δουλειά που δεν τους αρέσει και αναγκάζονται να συμβιβάζονται κυρίως στον εργασιακό τομέα, για την επιβίωσή τους και μόνον. Ετσι οι περισσότεροι μιζεριάζουν γιατί δεν χαίρονται τις στιγμές κι η κούραση κι η ταλαιπωρία της καθημερινότητας τους εξουθενώνει και νοιώθουν πως είναι μηχανές. Φυσικά πάντα έχει να κάνει και με την ψυχική διάθεση που έχει ο καθένας μας για να εκτιμήσει τα όσα έχει, όταν άλλοι δεν έχουν ούτε την υγεία τους και παλεύουν καθημερινά γι αυτήν.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

